Çağrı Merkezi Sertifikası Ne İşe Yarar?

Çağrı Merkezi Kursu
Yorumlar: 0

Çağrı Merkezi Sertifikası Ne İşe Yarar?

Çağrı Merkezi elemanı kursu Çağrı Merkezi Elemanı mesleğini yürüten ve ya yürütmek isteyen bireylerin, Milli Eğitim Bakanlığı Onaylı 544 saatlik Çağrı Merkezi Elemanı Eğitimi sonunda alması öngörülen sertifikadır.

Çağrı Merkezi Sertifikası Nereden Alınır?

Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı www.baskentata.com adresinden gerekli belgelere ulaşabilir ya da resmi tüm kurumlardan istenilen şartları yerine getirerek alabilirsiniz.
Bilgisayar işletmenliği kursu ile ilgili bilgi almak ve tüm sorularınıza cevap bulmak için; 0312 319 60 02 no’lu iletişim numaramızdan bilgi alabilir, 0 542 156 55 71 no’lu whatsapp iletişim numarasından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Çağrı Merkezi Kursu

Çağrı Merkezi Kursu Kaç Ay Sürer?

Çağrı merkezi sertifikası 544 saatlik bir programdır. E-Devlete işlenen uluslararası foed kodlarına sahip dünyanın her yerine resmi olarak kullanabilecekleri, ömür boyu geçerliliği olan resmi belgelerdir.

Çağrı Merkezi Elemanı Olabilmek İçin Ne Yapmalıyız?

Gerekli evraklarla birlikte kurumumuz Özel Başkent Ata Meslek Edindirme Kurslarına başvurarak Milli Eğitim Bakanlığı onaylı ya da Üniversite onaylı olan çağrı merkezi elemanı olarak çalışmaya başlayabilirsiniz.
Gerekli evraklar: kimlik fotokopisi, diploma fotokopisi, güncel HES kodu.

Çağrı Merkezi Kursu Eğitim Süreci Nasıl?

Kurslarımızda süreç örgün eğitim ve uzaktan eğitim sistemi ile ilerlemektedir. Örgün eğitime katılmayan kursiyerlerimiz online olarak eğitimlerine katılabilirler.
Üniversite onaylı kurslarda süreç uzaktan eğitim sistemi ile ilerlemektedir. Kayıt sonrasında kursiyerler kendilerine tanımlanan öğrenci panelinden eğitimlerini takip edebilirler.

Çağrı Merkezi Kursu Elemanı Nerelerde Çalışabilir?

• Telefon operatörleri
• Satış mağazaları
• Çağrı merkezleri
• Özel bankalar ve daha birçok yerde görev alabilmektedirler.

Çağrı Merkezi Kursu Eğitim İçeriği Nelerdir?

• Telefonla iletişim kurmak
• İletişim sürecini incelemek ve iletişim türlerini kullanmak
• Beden dili ile iletişim kurmak
• İnternet üzerinden bilgiye ulaşmak
• Müşteri isteklerini tespit etmek
• Kitle İletişim sürecini çözümlemek
• Grup iletişimi kurmak Grup
• Temel düzeyde araştırma yapmak
• Bilgisayar, temel donanım ve programlarını kullanmak
• Planlı ve etkili yazmak
• Bilgisayarda resmi yazı hazırlamak
• Bilgisayarda metin dosyası oluşturmak
• Bilgisayarda doküman hazırlamak
• İş planı yapmak
• Problem çözmek
• Belge akışını izlemek
• İnternet üzerinden bilgiye ulaşmak
• Dosyalama ve takibini yapmak
• Reklam ve tanıtım hizmetlerini temin etmek

Çağrı Merkezi Kursu Ne İşe Yarar?

• Müşterilerin şikâyetlerini ve problemlerini çözmek
• Gelen şikâyetlerle ilgili müşteri adına talep formunu doldurmak
• Müşterilerin sorularını dinlemek, cevaplandırmak
• Yeni ürün veya hizmetler hakkında müşteriyi bilgilendirmek
• Müşteriyi satın almaya teşvik etmek
• Müşteriye yapamadığı işlemler hakkında yardımcı olmak (şifre belirleme, üyelik vb.)
• Müşterinin sorduğu soruya ilişkin ilgili birime yönlendirilmesini sağlamak

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bilgi Almak İstiyorum?